Secretarul general al Parlamentului va avea atribuții de gestionare a bugetului instituției și de angajare și eliberare a funcționarilor

Chișinău, 17 martie 2022 – Secretarul general al Parlamentului va avea atribuții de gestionare a bugetului instituției legisaltive. Deputații au aprobat în lectură finală cu 58 de voturi proiectul de modificare a Regulamentului Parlamentului.

MODIFICĂRILE oferă Secretarului general și atribuția de angajare și eliberare a funcționarilor publici ai Secretariatului Parlamentului.

Până acum, atribuțiile respective reveneau Președintelui Parlamentului.

”Proiectul de lege a fost elaborat în vederea eficientizării procesului de asigurare a gestiunii resurselor umane și de implementare a politicilor de personal, precum și a asigurării gestiunii resurselor bugetare, a activității financiar-economice a Parlamentului”, a argumentat președinta Comisiei juridice, numiri și imunități, Olesea Stamate.

Secretarul general va informa semestrial și la necesitate Biroul permanent despre cheltuielile efectuate.

17.03.2022 Ședința plenară a Parlamentului Republicii Moldova

Direcția generală comunicare și relații publice a Parlamentului Republicii Moldova

Acest site utilizează module cookie pentru a vă optimiza experiența de navigare. Accept Mai multe detalii...